Nastopi
Pomembna dejavnost šole so nastopi. Glasbena šola Ljubljana Vič - Rudnik opravi letno cca. 140 - 200 nastopov s cca. 2000 točkami. Ti se zelo razlikujejo tako po namenu kot težavnosti. Nastopi so v grobem ločeni na interne, javne in projekte, na enopredmetne, oddelčne, mešane ali razredne oz šolske itd.
Šolski nastopi
so zaključna faza pedagoškega procesa in dela na skladbi, ki se tako zaključi z javno prezentacijo naučenega in osvojenega. Ti nastopi so interne narave in opravljajo izrazito didaktično funkcijo in na njih ne zahtevamo najvišje ravni izvedbe. na tašnem nastopu otroci osvajajo oder, preverjajo svoje občutke med nastopanjem, se soočajo z odzivi na tremo, preizkušajo naučeno igranje na pamet in stopnjo uspešnosti izvedbe skladbe pred publiko. Takšnih nastopov je letno 10 - 15 in so praviloma ob petkih ob 18. uri. Nastopajoči so razporejeni na njih po razredu in abecedi.
Razredni nastopi
so oblika predstavitve dela staršem učencev posameznega učitelja. Tudi ti nastopi so interni in opravljajo funkcijo pregleda dela, preizkus znanja (podobno kot šolski nastopi), poleg tega pa krepijo vezi med sošolci in njihovimi starši ter tako opravljajo tudi del nalog roditeljskega sestanka, saj omogočajo zelo pristno komunikacijo staršev z učiteljem kot drugimi starši.
Javni nastopi
Javni nastopi so nastopi izbranih točk in jih njihov vodja dramatursko oblikuje glede na prijavljen program. Način izbire točk je odvisen od odločitve vodje nastopa. Javni nastop je bližje poskusu koncertne oz. umetniške predstavitve skladb (in torej ne le preverbi šolskega znanja). javni nastopi se pojavljajo v mnogoterih oblikah - najbolj priljubljeni so enopredmetni oz. nastopi aktiva ali oddelčni oz. nastopi instrumentov iste družine.
Izvenšolski nastopi
Izvenšolski nastopi so nastopi, ki se - kot ime pove - odvijajo izven šole. Ni pa pomembna zgolj informacija o lokaciji - torej da niso na šoli - temveč je to način komunikacije šole z lokalno skupnostjo. Ti nastopi potekajo na zelo različnim mestih in ob zelo različnih priložnostih, pa naj gre za čertno skupnost, cerkev čez cesto, bolnišnico, galerijo, poslovne priložnosti, proslave ali kaj drugega.
Projekti
Projekti so vodeni nastopi, ki vpenjajo pripravljeno glasbo v določen kontekst. Gre za delavnice medpredmetnega povezovanja, srečevanja različnih kompetenc, zgodovinskih, kulturnih, umetniških, filozofskih, psiholoških, znanstvenih, družbenih itd. - vsakršnih konceptov rabe glasbe v življenju. Projekti so za šolo zelo pomembni zaradi krepitve inovativnosti, pedagoškega in strokovnega premisleka ter originalnosti izdelka, ki je enkraten in neponovljiv.
Recitali
Recital je samostojna (daljša) predstavitev posamezenega učenca. Kot oblika nastopa je zahtevna in najboljša simulacija resničnega koncerta. Šola podpira izvajanje izpitom primerljivih (ali zahtevnejših) programov javno in v slavnostni maniri. Še posebej primerni pa so za obeležitev zaključka šolanja na glasbeni šoli, saj izzvenijo kot nekakšna prostovoljna diploma ali umetniška "matura".