Komorna igra
Besedna zveza
komorna glasba etimološko izvira iz italijanske
musica da camera - "sobne glasbe". Oznaka je nasta v 16. stoletju za vokalno ali instrumentalno glasbo, ki so jo izvajali v solistični zasedbi po meščanskih in plemiških hišah, kasneje pa je označevala zlasti skupno muziciranje večih glasbenikov v različnih manjših zasedbah (trio sonata v baroku, godalni kvartet ali sonate za klavir in posamezne solistične instrumente v 19. stoleetju, med dobrostoječimi meščanskimi gospodičnami priljubljeno štiriročno muziciranje na klavirju, kasneje komorni zbor, pevski dueti, terceti etc.).
V glasbeni šoli gre za pomemben predmet, ki pomembno obogati izkušnjo igranja na instrument, glasbeno socializira, disciplinira odnos do avtorskega teksta in zvočnih razmerij in vzpodbuja komuniciranje skozi muziciranje.
Sestavi, ki jih v glasbeni šoli učimo se razlikujejo od možnosti in instrumenta (našteti so v
Učnem načrtu za komorno igro).
Na Glasbeni šoli Ljubljana Vič - Rudnik omogočamo vsem učencem, da skladno s predmetnikom sodelujejo pri komorni igri. Kdaj se učenci določenega instrumenta vključujejo v pouk komorne igre je razvidno iz objavljenih predmetnikov pri posameznih instrumentih. Njihova edina obveznost pa je sodelovanje v vsaj eni komorni zasedbi, s katero nastopijo na vsaj enem nastopu katerekoli vrste.